دستگاه پرس پلت پرتوان و قدرتمند MPT

دستگاه پلت MPT (پرس پلت MPT)

امروزه تولید محصول گرانول شده به شکل پلت در بسیاری از صنایع تبدیل به یک ضرورت شده است. دستگاه پلت MPT ماشینی است مستحکم و قدرتمند برای تولید محصول پلت در طیف وسیعی از صنایع اعم از تولید خوراک پلت دام و طیور، تولید غذای پلت ماهی و میگو، کود پلت ارگانیک (پلت کود مرغی و کمپوست) و تولید مواد پلت دارویی و شیمیایی. ویژگی های بسیاری در دستگاه پلت MPT این ماشین پلت ساز را تبدیل به انتخابی ایده آل برای تولید محصول پلت در صنایع مختلف کرده است.

دستگاه پلت MPT

 

دفتر (اصفهان): 429 37 458 031

کارشناسان فروش: 09130677702 - 09130677703

سایت تولید کننده: www.isfahan-pellet.com

کانال تلگرام: PelletMill@
 

برخی از مهم ترین ویژگی های دستگاه پلت MPT عبارت اند از: سهولت کار برای اپراتور، سیستم انتقال قدرت بسیار توانمند، تراکم بالای پلت، استحکام بالای سازه و قطعات، استهلاک پایین و توانایی تولید پلت از طیف وسیعی از محصولات با خواص متضاد.

سهولت کار با دستگاه پلت MPT ناشی از سه ویژگی خاص این دستگاه است. ویژگی اول اشغال حداقل فضا است که امکان نظارت در حین کار پلت سازی و عملیات تعمیر و نگهداری را به میزان قابل توجهی تسهیل کرده است. ویژگی دوم نداشتن سر و صداها و ارتعاشات ناخواسته است. این موضوع علاوه بر افزایش عمر دستگاه باعث سهولت کار برای اپراتور دستگاه و کارکنان خط تولید شده است. ویژگی سوم، طراحی ویژه و اختصاصی مجموعه دای و رولر این دستگاه پلت است که منجر شده تا دستگاه پلت MPT تبدیل به ماشینی انعطاف پذیر شود که بر بسیاری از مشکلات تولید پلت از محصولات مختلف غلبه کند و به این ترتیب از مسئولیت اپراتور در برخورد با مواد مختلف کاسته است.

سیستم انتقال قدرت توانمند دستگاه پلت MPT راندمان بالایی دارد. این سیستم حاصل سال ها کار مهندسی این مجموعه در زمینه طراحی و ساخت ماشین های پلت ساز در صنایع مختلف است. سیستم انتقال قدرت دستگاه پلت MPT به نحوی طراحی شده است تا با صرف کمترین میزان انرژی ممکن، بیشترین فشار را برای فرآیند پلت سازی تامین کند. استهلاک پایین سیستم انتقال قدرت این دستگاه پلت ساز از دیگر ویژگی های این قسمت از دستگاه پلت MPT است. سیستم انتقال قدرت دستگاه پلت MPT در کنار طراحی ویژه مجموعه دای و رولر دستگاه پلت، قابلیت انعطاف پذیری بالا برای پلت سازی محصولات مختلف به همراه آورده است. انعطاف پذیری بالا دستگاه پلت MPT علاوه بر افزایش سهولت در کار باعث مقامت این دستگاه پلت ساز به قفل شدگی مواد در فرآیند پلت سازی شده است.

تراکم بالای محصول پلت دستگاه پلت MPT را می توان مرهون سیستم پر راندمان و توانمند انتقال قدرت این دستگاه و همچنین طراحی ویژه بخش اصلی پلت ساز در این ماشین یعنی دای و رولر دانست. تراکم بالای پلت خروجی از این دستگاه باعث می شود تا محصول نهایی علاوه بر اشغال فضای کمتر در پروسه های مثل حمل و نقل، کیفیت ظاهری جذاب تری نیز داشته باشد که از جمله فاکتورهای مهم در بازار رقابتی امروز محسوب می شود.

یکی از ویژگی های مهم دستگاه پلت MPT که منجر شده تا این ماشین پلت ساز در دشوارترین شرایط کاری قابلیت عملکرد موفق داشته باشد، استحکام بسیاری بالای این ماشین است. این ویژگی مرهون طراحی مهندسی دقیق و همچنین متالوژی سطح بالای ماشین است. علاوه بر این مهندسان این واحد در پایان هر مرحله از مراحل ریخته گری، ماشین کاری، سخت و مونتاژ به صورت بسیار سخت گیرانه کیفیت قطعات تولید شده را با دقت مورد ارزیابی قرار می دهند تا از عدم وجود هر گونه عیب و ایرادی در محصول نهایی اطمینان حاصل کنند.

استهلاک پایین دستگاه پلت MPT بیش از هر چیزی مرهون دو ویژگی راندمان بالای دستگاه پلت ساز و کیفیت بسیار بالای قطعات است. استهلاک پایین دستگاه پلت MPT منجر می شود تا طول بازه های تعمیر و نگهداری دستگاه برای انجام عملیات مثل تعویض دای و رولر به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند و به این ترتیب از اعمال هزینه به کاربر دستگاه جلوگیری شود.

توانایی دستگاه پلت در تولید محصول پلت از طیف وسیعی از مواد مختلف یکی از مهم ترین ویژگی های دستگاه پلت MPT است. این ویژگی را می توان انعطاف پذیری دستگاه پلت MPT معنا کرد. این ویژگی به دستگاه پلت MPT قابلیتی را داده که در کار با مواد مختلف و شرایط کاری دشوار قابلیت عملکرد موفق خود را حفظ کند. مهم ترین دلایل انعطاف پذیری بالای دستگاه پلت MPT عبارت اند از قابلیت تنظیم فشار خودکار در این دستگاه پلت و همچنین راندمان بالای سیستم انتقال قدرت این ماشین پلت ساز.

جهت کسب اطلاعات بیش تر درباره دستگاه پلت MPT و قابلیت ها و توانایی های دیگر این ماشین می توانید به سایت تولید کننده به آدرس www.isfahan-pellet.com مراجعه کرده و یا از کانال تلگرام PelletMill@ بازدید فرمایید.

+ نوشته شده در  جمعه 8 آذر 1398ساعت 13:45  توسط پلت